Υπηρεσίες για εσάς!

Υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης 24HServicePLUS
  • Επικοινωνώντας με το τεχνικό τμήμα της εταιρίας μας μπορείτε να ζητήσετε την προγραμματισμένη επίσκεψη τεχνικού για την αποκατάσταση οποιασδήποτε βλάβης, έναντι προσυμφωνημένης αμοιβής πριν από την επίσκεψη του συνεργείου.
  • Το τμήμα λήψης βλαβών μέσω της δορυφορικής παρακολούθησης της θέσης των κινητών συνεργείων σε πραγματικό χρόνο (FLEET Tracking and Management) θα σας ενημερώσει για τον πλησιέστερο συνεργείο στην περιοχή σας και τον εκτιμώμενο χρόνο μετάβασης.
  • Τα κινητά συνεργεία της εταιρίας μας είναι επανδρωμένα με έμπειρους τεχνικούς και εφοδιασμένα με στοκ αναλώσιμων υλικών-ανταλλακτικών για την αποκατάσταση των συνηθέστερων βλαβών.
  •  Δίνοντας ιδιαίτερη βαρύτητα στην τεχνική εξυπηρέτηση των πελατών μας, ακολουθήσαμε μια πορεία συνεχούς αναβάθμισης του τεχνικού μας τμήματος μέσα από διαρκή μελέτη των αναγκών του κλάδου.
  • Μέσα από την συνεχή ενημέρωση, τη μελέτη και την έρευνα γύρω από τους τομείς της ψύξης  δημιουργούμε νέες εφαρμογές και τις απαραίτητες υπηρεσίες υποστήριξης και συντήρησης.
  • Αναπτύξαμε πρότυπα και τρόπους παροχής υπηρεσιών που αρμόζουν στο μέγεθος κάθε πελάτη.
  • Αποκτήσαμε την φιλοσοφία της διαρκούς εκπαίδευσης.
  • Επενδύσαμε σε τεχνικό εξοπλισμό και τεχνικό δυναμικό και παρέχουμε υπηρεσίες ικανές να σταθούν στις περιοδικές αλλά και στις έκτακτες ανάγκες των πελατών μας.

 

 

 

ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΣ  ΄΄24H SERVICE΄΄ ΜΠΟΡΟΥΜΕ  ΝΑ ΣΑΣ ΠΑΡΕΧΟΥΜΕ :

 

  • Ετήσια περιοδική συντήρηση (σύμφωνα με τις κατασκευαστικές απαιτήσεις)
  • Τακτική συντήρηση (σύμφωνα με τις απαιτήσεις και ιδιαιτερότητες της εγκατάστασης)
  • Άμεση αποκατάσταση βλάβης. (μετά τη λήψη της βλάβης από το τηλεφωνικό κέντρο του τεχνικού τμήματος που λειτουργεί σε 24ΩΡΗ βάση, θα σταλεί από την εταιρεία μας αυτοκίνητο / κινητό συνεργείο με αποθήκη ανταλλακτικών, τεχνικό εξοπλισμό και εξειδικευμένο τεχνίτη για την αποκατάσταση της βλάβης σε χρονικό διάστημα 3-4 ωρών).
  • Ετήσια προγραμματισμένη ενημέρωση / εκπαίδευση από εργοδηγό της εταιρείας μας των υπευθύνων κάθε καταστήματος για τη σωστή χρήση και διαχείριση του εξοπλισμού.
  • Τήρηση ανά κατάστημα βιογραφικών στοιχείων συντήρησης / βλαβών, κατάσταση ψυκτικών μηχανημάτων και ψυγείων, για την καλύτερη εσωτερική οργάνωση και ανταπόκριση της εταιρείας μας, αλλά και για οποιαδήποτε χρήση των πελατών.
  • Μηνιαίο οπτικό έλεγχος με επίσκεψη εργοδηγού της εταιρείας για την επιβεβαίωση της καλής λειτουργίας του εξοπλισμού και συλλογή παρατηρήσεων από το προσωπικό του καταστήματος. Σκοπός αυτής της υπηρεσίας πέραν της επιβεβαίωσης για την καλή λειτουργία του εξοπλισμού είναι η συνεχής επαφή της εταιρείας μας με το προσωπικό και τους διαχειριστές των καταστημάτων.
  • Τεχνική εξυπηρέτηση με on line παρακολούθηση της λειτουργίας των ψυγείων μέσω λογισμικού διαχείρισης και καταγραφής των θερμοκρασιών όλο το 24ώρο.